به گزارش پرنیان گیل، هفته پیش ریانا یک ویدئوی تبلیغاتی از برند لوازم آرایش خود را منتشر کرد.

این برند به نام «فِنتی بیوتی» قرار است روز جمعه روانه بازار شود اما تاکنون از یکی از مدل های با حجاب آن استقبال شده است.

به گزارش صدای آمریکا، ریانا می گوید این برند تنوع را مورد ستایش قرار می دهد. از همین رو یکی از مدلها در ویدئو، «حلیمه ایدن» سومالی تبار است.

او یکی از نخستین مدلهای حجاب‌دار در آمریکا محسوب می شود که بر دنیای مد تاثیر گذاشته است.

در دنیای مد که معمولا از مدل ها با اندام و نژاد خاصی استفاده می شود، این انتخاب ریانا عملی جسورانه اما قابل تحسین شمرده می شود. برند لوازم آرایش ریانا برای مشتریان با هر رنگ پوست است.

ویدئوی تبلیغاتی او شامل ۱۵ مدل از نژادهای مختلف و با اندامهای متفاوت می شود.

Firefox_Screenshot_2017-09-05T07-00-32_777Z

این در حالی است که اسلام هراسی به شدت از سوی رسانه های غربی دنبال می شود./جام

انتهای پیام /