به گزارش پرنیان گیل، با مرور اخبار این روزها و دیدن سرتیتر رسانه ها فقط آدمی با خود می گوید چه شد که اینگونه اتفاقاتی رخ داد … نوجوان قاتلی که اعدام می شود ، زنی که با اعتماد به مرد انتخاب شده اش در دنیای مجازی کودکش را قربانی می کند و امثال این خبرها .

پرنیان گیل (2)
سپس معضلات اجتماعی که وجود دارد و از آنسوی مرز برای بوجود آوردن چنین روزهایی برایمان تدارک دیده بودند در جلوی چشمان ما رژه می رود، چهارشنبه های سفید و دامن زدن به بی پوششی وبدپوششی با عنوان آزادی های یواشکی و همینطور که مرور میکنیم می بینیم که امروز خیلی از زنان که دچار استحاله فکری شده اند در داخل با حمایت از فرهنگ بی پوششی به دنبال دیده شدن هستند و وقتی کشته شدن کودکان معصوم بر اثر تجاوز را می بینند ابراز انزجار هم می کنند بدون آن‌که بی مبالاتی خود را در پوشش و تاثیر آن در جامعه را در نظر بگیرند که چطور یک نوجوان و با دیدن چه تصاویری به جان یک کودک می افتد و در این سن کم به دنبال ارضا هوس خود برمیآید.

پرنیان گیل 3

وقتی زن ایرانی_ حتی نمی گوییم اسلامی_ اینگونه خود را در داخل فضای تلگرام و اینستاگرام و … به عرضه می گذارد به طوری که زنان با دیدن آن صحنه ممکن است افسار اخلاق را بگسلند چه برسد به مردان ، پس چطور می توانیم بگوییم که قاتل آن فرشتگان معصوم فقط یک نفر است.

وقتی سیر زندگی های امروزی را طی می کنیم می بینیم که وقتی ستایش ها و اهوراها کشته شدند همگی از قاتلانشان منزجر و سخت آزرده خاطر شدیم ولی وقتی به قاتلانشان نگاه می کنیم افرادی هستند که شاید هیچگاه فکر نمی کردند روزی دست به چنین کاری بزنند و این است که آدمی را به فکر فرو می برد.

پرنیان گیل

مادر اهورا اگر می دانست با انتشار عکس هایش چه متاع گرانقدری را از دست می دهد آیا این طور ظاهر می شد و به دام کسی می افتاد که امروز کودکش را از او گرفت و باید همه مادرانی که خود را با جدیدترین شیوه ها به سبک مدلینگ در می آورند و در جامعه ظاهر می شوند، بدانند فضای مجازیی که شده تمام دنیایشان به انحای مختلف اهوراهای زیادی را از زندگی هایشان می گیرد و حتی اگر مادر هم نباشیم نباید ریشه مشکلات را فقط در خارج خود جستجو کنیم .

اینکه چرا قاتل اهورا دست به چنین جنایتی زده را باید در دنیایی که در آن غوطه ور بوده جستجو کرد … مادر اهورا اذعان می کند که با این مرد در فضای مجازی آشنا شد و حدود یک ماه بود که بدون عقد رسمی در یک خانه با هم سکونت داشتند. اگر تمام مشکلات این نوع معاشرتها را کنار بگذاریم و فقط بخواهیم ورود این مرد به زندگی این زن را بررسی کنیم انتخاب های مجازی بزرگترین و اساسی ترین مشکلی است که درخور توجه است.

زن ایرانی در هر نقشی که باشد مادر، خواهر یا همسر، محور خانواده است و مهمترین عامل تاثیرگذار در جامعه و چه بخواهد چه نخواهد خودش وجودش جسمش و جانش اولین عامل تاثیرگذار در جامعه است .

پس با استحاله هویت او می‌توان نفوذ فکری – فرهنگی را رقم زد؛ ‌این موضوعی است که اتاق‌فکر تغییر در نظام فرهنگی اجتماعی و سیاسی ایران به آن رسیده و به منظور دستیابی به این مهم، برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است.

وبدانیم که اگر به خود نیاییم روزگار مارا به خود می آورد.

انتهای پیام/